♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

5/8-13

Publicerad 2013-08-05 21:23:00 i Allmänt

Tänkte bara lägga in en liten bild och uppdatering på knodden i magen :)
 
 
Jag är så fruktansvärt glad och tacksam för denna lilla knodd i magen ♥♥♥♥
 
och för denna lilla underbara och goa tjej som ska bli storasyster. Denna bild är tagen då hon fick reda på våran hemlighet....
 
 
Tror hon vart glad ;) ♥♥♥♥
 
Här är en till bild på Kim
 
 
Denna skulle jag vilja ha förstorad och i en fin ram på väggen!
 
det va allt för i dag, nu dags för en dusch och sängen. I väntan på att sambon ska komma hem från Borlänge... får se om det blir affär eller inte ;) natti natti på er

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela