♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Helgen

Publicerad 2013-08-04 21:18:00 i Allmänt

Jag börjar väl med att lägga upp en bild på lite av grejerna jag fick när jag fyllde :)
 
 
I morgon är det dags för att ringa och boka massage! Om dom inte har semester en vecka till... men jag hoppas att dom inte har det.stopp bli så spännande och kul att få ansikts behandling och fotmassage!
 
I helgen har vi haft heldagar ute på sjön. Så skönt och kul med båt! I lördags var det lite extra mysigt, då var det bara jag, Putte och Kim. Så vi åkte ut vid 10, vi åkte in mot Karlskoga väldigt sakta och skönt med lite stopp efter vägen med bad och När vi var framme i Kga så gick vi upp till en resturang som heter Strandkanten. Ligger precis vid sjön, väldigt fint ställe. Putte beställde clubtoast till sig, lammfele med färskpotatis till mig och pannkakor till Kim. Kan bara saga att lammfelen va bland det godaste jag ätit på väldigt väldigt länge!! Mummms. Efter det åkte vi ut på sjön igen och in tillbaka till Degerfors och fortsatte bada och ha det gött. Kom väl hem typ vi 19 tiden :) så här kan det se ut när man har heldagar på sjön...
 
Min älskade lilla tjej ♥
här kommer en bild på husse och Baltazar
 
Baltazar älskar att åka vattenskoter likaså snöskoter på vintrarna :) han är lite tokig våran hund ;) men så go!
Nu ska jag krypa ner i sängen. I morgon börjar allvaret för sambon igen... men vi har haft 3 underbara veckor tillsammans! 
God natt på er alla :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela