♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Ul!!!

Publicerad 2013-08-15 20:41:18 i Allmänt

 
I går var vi på ultraljud! Det är ju så spännande, Putte somna i vänterummet och jag höll på att svettas ihjäl! Jises så varmt jag tyckte det va där inne. Inne på ul så fråga hon om det va något speciellt vi ville veta eller inte veta, så vi sa att vi vill Inte veta vad det blir iaf :) det får lixom bli en överraskning!!!  Det vart ett nytt nedkomstdatum oxå, förut var det den 26/12-13 och nu vart det 6/1-14 och det måste jag ju säga att jag gilla. Bara den nu vill vara kvar där inne över nyår :) 
 
Lilla ♥
När jag gick gravid med Kim sa jag hon hela tiden. Men den här gången säger jag han... kan det betyda något tror ni?! Skulle va kul med en liten kille i familjen :) I går var vi i väg och hämta en vagn som vi hade lagt bud på. Och vi vann den! Kanske lite tidigt att köpa vagn nu men den va billig och väldigt fin :) så den står där nere i källaren och bara väntar... när vi åkte för att hämta den, råka vi få med oss en sak till :)
 
 
 
Så här är vagnen. Både sittdel och liggdel. Årsmodel 2011, denna gav vi 500:- för! Ser inte ens använd ut :)
Och sen fick vi även med denna hem. En bilbarnstol årsmodel 2012 för 500:-!!! Även den ser helt ny ut.
Så jag är såååå nöjd :)
Nä nu kom en kompis förbi :) så vi hörs en annan dag! Bye bye
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela