♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Fakta....

Publicerad 2013-08-12 16:24:45 i Allmänt

Nu är jag ganska säker på att det inte är två bebbar i magen....
 
 
Och eftersom jag vet att det va min pappa som var tvilling och inte mamma så säger detta att jag inte borde få tvillingar...både ledsamt och kan ske lite glädjande....eller. Hade inte gjort mig något om det varit två! 
 
Å äntligen har jag fått hem husvagnen igen ;) så nu har jag radio/musik ute i köket igen! Är ju så förbaskat tyst annars. Om jag inte har tvn på, men då blir jag ju sittandes där ist om jag råkar höra/se något kul och spännande...
 
Å vet ni?! I morgon börjar den riktiga vardagen igen. Med jobb och dagis och annat på schemat! Så i morgon ska jag in till ams efter jobbet och skriva in mig och se om jag kan få stämpla...jag hoppas verkligen det! Eftersom jag inte har någon inkomst om jag inte jobbar. Sist jag var det ams så vart jag så sur och arg på dom så jag nästan sa ni kan dra åt *******! Dom tala om för mig att jag inte jobbat tillräckligt mycket och behövde vidarutbilda mig. Utbillda mig utan att få något betalt! Jag är tvungen att betala det själv berätta dom. Och hur f a n skulle det gå till när jag inte har några pengar?! Och vadå inte jobbat tillräckligt, jag har jobbat i 8år innom barnomsorgen, 2år innom älderomsorgen och 2 år i affär. Skulle det inte räcka????!!!! Nä tydlugen inte. Men min svärmor är väldigt bra på att hjälpa mig och kan/vet ganska mycket, så om det inte går denna gång heller så ska jag nog be henne om hjälp. Tänk om bara någon kunde säga vill du ha jobb, här har du typ :) det skulle ju vara underbart. Jag skulle lätt kunna jobba som städerska eller hembiträde hos någon.
 
Jaha se där ja, nu fastna jag här oxå. Jag som håller på och tvättar, hänger tvätt, lägger in kläderna på sina platser, plockar leksaker, diskar, vattnar blommor, lagar mat, dammsuger....bla... :)
 
Ha det gött hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela