♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Funderingar...

Publicerad 2013-11-25 20:32:49 i Allmänt

I dag har Kim och jag julpyntat! Vi försöker locka hit snön :) Det vart så mysigt här hemma i vårat lilla hus. Men nu på em/kvällen känner jag mig inte alls så pigg. Har ont lite överallt, men jag får väl skylla mig själv... Men jag vill ju ha det gjort innan bebis kommer. Hade tänk pyntat i helgen men då ska vi bort med Puttes jobb på julbord+show och övernattning! Ska bli super skönt och skoj. Har lite funderingar på att packa BB väskan oxå, har inte gjort det :) Å så ska bebis sängen byggas ihop! Vi hinner inte klart med källaren heller så sängen ska förmodligen flyttas ut till rummet.... Mest för att jag inte vill att Kim ska bli störd av bebis på nätterna sen när den kommer. Och så måste vi ta bort en liten vägg i hallen så barnvagnen får plats. Så det finns lite att göra innan knodden kommer ♥
Men men det hinns väl som Puttecsäger.... :)
 
Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela