♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Jises!

Publicerad 2013-11-22 21:35:29 i Allmänt

Jises, har ju glömt bort Kitty! Har ju bara typ skrivit om mig själv....
Kitty är också gravid! Hon har bara ca 2 veckor kvar. Hon sover konstant, äter som en häst och är huuuur kelig som helst ♥ vill ligga nära hela tiden. 
 
 Lite bilder på Baltazar, Kitty och Kim ♥♥♥
Nu har vi kollat på Idol, och säger bara ut med Kewin!
Så nu orkar jag inte se vecko finalen (som vanligt).... så kryper nu ner i sängen och sover ist :)
I morgon lutar det åt Ikea, för julmat..........
Så god natt på er alla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela