♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Mensverk?!

Publicerad 2013-11-15 20:16:37 i Allmänt

Ända sen i morse har jag haft en kontigt mensverk känsla... Det hade jag inte med Kim, så känns lite konstigt. Funderar på vad det kan va och om det går över?! Men bebis är det full fart på iaf :) Sa det till sambon förut hur jag kände mig. Han titta på mig och sa att jag kanske ska ringa bm, men hon är ju inte där. Är ju helg nu. Fast förlossningen kan man ju alltid ringa. Men tror vi väntar lite till med det. Han sa oxå att till veckan ska han bort på jobb fast bara ca 15-20mil bort, åker måndag och kommer hem på fredag. Just nu känns det inge bra att han drar iväg. Men han är ju inte så långt bort..... tur jag har min lilla hjälpreda iaf :)
 
Ja ja skulle bara skriva av mig lite...
Ha en fortsatt trevlig och bra fredag hörrni

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela