♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Ons 20 nov

Publicerad 2013-11-20 14:46:19 i Allmänt

Å
 
Igår va jag på en vanlig undersökning hos bm igen :)
slutade med att jag hamna på bb, bara för att jag "råka" berätta om min mensvärk som jag kännt av under helgen. Hon sa att det är förvärktermometernm jag känt av, och inne på bb bekräfta dom det... Så fick typ order om att ta det lungt. Rätt person att säga det till lixom, jag som inte har någon ro i kroppen av att inte göra någonting.... bm på bb tyckte jag skulle sätta mig och sticka/virka. Hm nja inte min grej.... fick iaf se bebis på ultraljud i går igen :) det är ju så mäktigt! Bebis mår iaf jätte bra å jag med ♥
 
å vet ni vad det här är! Det är väderprognosen kommande dygn! Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas hoppas hoppas :) det ser lovande ut just nu iaf om man tittar ut eller kollar på termometern, -3 och mulet på himmlen! 
Nu sitter vi (jag & Kim) och väntar på att Lilli ska sluta så vi kommer i väg till affären. Men först hinner vi ta lite mellis :) Ha det bra hörrni
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela