♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Dålig...

Publicerad 2013-06-23 20:34:19 i Allmänt

Veckorna går... Sakta men säkert :)
Jag kan inte minnas att jag mådde så här dåligt när Kim låg i magen. Jag har typ vart säng/soffliggande i 6 veckor nu, inte roligt. Har inte haft NÅGON ork eller lust till nån ting :( Har haft ett väldigt dåligt humör och väldigt kort stubin. Och det ber jag så mycket om ursäkt för alla som känner mig och umgås med mig/oss. Men nu efter typ 6 veckor så börjar orken komma tillbaka och illamåendet att försvinna! Mår fortfarande lite illa efter viss mat jag har ätit. Jag tycker faktiskt mest synd om Baltizz som inte fått någon promenad om dagarna, om Kim som jag inte orkat göra något speciellt med. Och om Putte som har fått tagit allt "skit" från mig :( Men nu hoppas jag att allt vänder :)
Så nu är jag alltså inne i vecka 10. Om vi "räknat" rätt.
Vi har varit till bm och pratat och fått massa papper. Hon räknade ut att bebis kommer den 28dec! Lite kul är det ju för Kim vart också räknad till den 28dec. Sen på ultraljudet blev det ändrat till den 23dec. Men hon kom den 18dec. Men denna gång hoppas jag verkligen att jag/vi lyckas gå över tiden, och in på Januari. Det vore ju inte helt fel. Det enda jag igentligen hoppas på är att få slippa ligga på bb under jul och att bebis inte vill komma ut på julafton! Men men jag är såååå glad för att jag är gravid! Jag bara älskar det <3
Så som vi har jobbat på detta. Vi har varit i väg och sökt hjälp, men när vi fick reda på att det inte var något fel på någon av oss så la vi ner det. Det va bara en sån lättnad att få veta att vi kan få barn båda två. Så då tog vi slutsattsen att det kommer när det kommer och detta bestämmde vi typ för ca 1år sedan. Och jag började tänka att jag är så otroligt glad över att vi iaf fått ett barn, ett sånt underbart barn! Och är det så livet ska se ut för oss så är det :) Men då hände det grejer!
 
Så där ja, nu har jag skrivit av mig lite igen :)
Så nu ska jag mysa ner mig i sängen med Kim och kolla på barnprogram. Våran Putte är ute på jobb och kommer hem och ca 1 vecka igen.
 
Ha det gött så ses vi snart igen :) <3
 
 

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2013-06-23 20:47:37

<3
O det är mitt fel alltihop =)

Postat av: helena dahlström

Publicerad 2013-07-26 11:16:22

JÄTTESTORT GRATTIS!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela