♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

27/2-2013

Publicerad 2013-02-27 19:59:13 i Allmänt

I dag har varit en bra dag. Ringde till en kompis i förmiddas och fråga om hon bjöd på kaffe å det gjorde hon :) Jag är en sån där person som gillar att ha folk och rörelse omkring mig, det är nästan det västa jag vet att vara själv... Men i bland kan det va skönt att vara själv nån timme eller två ;)
Vi drog till Kinan och luncha ihop! Gött som tusan. Sen i väg och hämta Kimsan på dagis. I dag fick hon cykla till dagis, oj vilken lycka! Hon är som mig, gillar utmaningar! Tala om för henne att det är svårt och jobbigt att cykla när det är snö. Men hon fixa det galant. Hon är min lilla "Lotta" ni vet lotta på bråkmakargatan. Hon kan ju allt säger hon :) Nä nu ska jag kolla på Farmen. Bra skit tycker jag. Här kommer lite bilder!
 
I morse fick Baltazar "leka" sjuk....
Som tur är vart han frisk som en nötstjärna ;)
Här kommer lite bilder på Kitty och hennes bebis?!
Å här lite bilder på min systerdotters underbara unge "mosters"lilla prins
 
Det va allt för mig i dag :) Ha det gött i solen!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela