♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Regn regn...och åter regn

Publicerad 2013-08-08 18:06:59 i Allmänt

Jises va det regnar här. I kväll hade kompisen och jag tänkt att ta oss ut i skogen och leta efter lite svamp. Men det får vi flytta fram till en annan dag. I dag har jag inte gjort många knop...mest legat i soffan och lekt med plattan och kollat på tv. Eller servicese så tog Kim och jag cyklarna hem till en kompis på fika och lite lek. Så nu känner jag mig riktigt rastlös och uttråkade! Funderar på om jag ska ta mig ner i källaren och grejja lite. Inte så myckkanskedär nere nu... det ska spacklas och tapetseras. Ja och sen så måste ju värmen kopplas in. Och detta Måste vara klart inom 4månader.... får väl se hur det går. Bm tyckte inte jag skulle hålla på och slipa väggar. Ojoj hon skulle bara veta vad jag gjorde när Kim låg i magen.... tyvärr har jag ing bilder på det. Om inte kompisen kan lyckas få fram det :)
 
Nu till nåe annat, vill ni se vad min sambo va i väg ochdärmta härom kvällen?!
 
Jo denna.... Den vi har/hade sen innan tyckte jag var stor och "klumpig", sen kommer han hem med denna här, som var ännu större och Klumpigare! Men å andra sidan, mycket snyggare haha. Bara jag får sätta fingrarna på inredningen i denna så kommer den nog också att bli mysig innuti. Sen behöver vi fixa kapell oxå...så man kan åka och campa I den som vi gjorde i den förra :) väldigt mysigt faktiskt! Våran gula båt tog min systerdotter med familj över, så nu kan vi åka i väg och campa tillsammans! Bergslagskanalen eller varför inte Götakanal!? Men om jag skulle bli tvungen att välja mellan båt eller husvagn skulle jag utan tvekan välja husvagnen!!! Det finns inte mycket som jag tycker slår husvagns livet :)
 
Å vet ni!!! Dagarna räknas ner, nu är det bara 6 dagar kvar :) till ultraljudet alltså, och tills vi kan beställa vagn och bilstol. Har hittat en sida som verkar bra och där bilstol ingår. Eftersom mediumet sa att det ev kunde bli två bebbar denna gång så är det väl bäst att kolla det först. Men jag tror att jag borde känna det på mig om det är 1 el 2... eller?! Haha tänk er vilken jäkla överraskning, 2st!!! Woohooo haha undrar vad sambon skulle säga, eller han kanske till och med svimmar haha.
Det är iaf en himmla fart inne i magen! Såååååååå mysigt. En mäktig kännsla måste jag säga :) några av mina kompisar tycker att det är jobbig att vara gravid och mår dåligt osv. Men jag skulle kunna göra det om och om igen!!! 
Och på måndag börjar lillstump på dagis igen! Oj så hon längtar. Och visst måste jag väl få ha henne på dagis under tiden vi är på ultrljud?! Det måste ju va som ett läkarbesök. Får väl fråga på måndag :) men på hennes dagis är dom inte omöjliga :)
 
Oj vilken go sambo man har, han ringde nyss och fråga om jag hade gjort någon mat (vilket jag brukar ha färdigt tills han kommer hem) men i dag hade jag inte det. Så nu kommer han med mat, kebabrullar! Mummms :)
 
Ha det gott hörrni

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela