♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Hjälpreda :)

Publicerad 2013-08-13 19:14:22 i Allmänt

I dag har jag börjat jobba igen, och Kim har börjat på dagis! woohoo lixom :) Efter jobbet drog jag in till Kga och Arbetsförmedlingen med en kompis. Vi skulle ju skriva in oss... och det gick kanon bra! Tanta jag fick prata med var väldigt förstående och go. Och den jag prata med sist jobba inte kvar! Hoppas gubben fick sparken!!! Så nu återstår bara att se om jag får börja stämpla... Efter Kga åkte jag och hämta hem Kim från dagis, satte oss i soffan och myste lite. Men vi vart så jekla trötta så var tvungen att hitta på något. Kan ju inte sova midda när kl är 1630 lixom. Så det fick bli dags för matlagning :) Kim fick bestämma kvällsmat. Så det blev korvstroganoff m ris, mummms! Hon stog för matlagningen medans jag greja lite annat i köket.
Medans hon vänta på att maten skulle bli klar så diska hon. Vilken tur jag har henne mitt lilla hjärta. Och maten sen då, jeklar så god den vart!!! Hon åt så mycket så att det blev inget kvar till pappa. Men han är ute på jobb så han blir nog sen i dag...
I morgon har han tagit förmiddagen ledig, då ska vi i väg på ultraljud på bebben!!! Fy 17 så spännande och lite mer ett nedkomst datum. Just nu är det satt den 28/12 av bm.
 
Jaja har inte så mycket mer att skriva nu.... :) så ni får vara nöjda så här!
Kanske att jag skriver lite i morgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela