♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Tiden går....

Publicerad 2013-11-14 21:00:46 i Allmänt

🙌Nu va det visst ett tag sen jag va här igen😊 men tänkte börja med en bild, eller lite info kanske man ska säga....🙌
 Vi är alltså inne i vecka 33 nu. Nu, äntligen tycker jag att det händer något! Så jäkla kul. Bara ca 7 veckor kvar. Magen växer som bara den! Tror nog inte den kan bli mycket större nu *haha*. Ja just det ja, bild på magen va det ja. Jag ska försöka fixa det, lovar....
Blivande storasyster Kim längtar som bara den. Hon pratar med bebis och smeker magen. Underbara barn ♥ Här om dagen fråga hon varför den inte kan få komma nu för. Så vi förklarade för henne att bebis måste stanna där inne en stund till och växa till sig. Jaha säger hon då och ler, sen kommer hon tillbaka med nästa fråga. Hur lång är bebis om man mäter på min arm?! Så vi tog måttband och mätte upp bebis på armen :) Jag/vi har ju försökt bli gravida sedan Kim bara va 5 månader gammal. Men det har ju lixom inte tagit sig. Men jag måste säga att detta känns jätte bra, Kim är så stor nu och fixar det mesta. Typ allt! Väldigt intresserad av att hjälpa till och det känns fruktansvärt bra och skönt. Jag är riktigt stolt och nöjd över våran dotter!
 
Det va liiiiite för denna gång.... hoppas vi hörs snart igen :)
 

Kommentarer

Postat av: Micka

Publicerad 2013-12-20 09:06:29

ja, det är inte lätt att planera graviditeten. vi fick 5,5 år mellan våra. men kan vara till fördel om det är något år mellan busarna. lycka till m nästa skrutt, planerad till när?? trevligt jul och vi ses nog framöver.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela