♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Helt galet!

Publicerad 2014-01-14 21:02:28 i Allmänt

Den 29/12-2013 tyckte bebis att det va dags. Så klockan 04.00 gick jag upp, tog en alvedon och tänkte inte mer på det utan tänkte väl mest att det va nog tacosen som vi åt dagen innan som spökade... Men icke, klockan 05.00 va värkarna i full gång! Jag låg i soffan och stönade en stund innan Patrik vaknde och undrade vad jag gjorde. Haha och då stod jag på alla fyra i soffan med rumpan upp i vädret ;) Tror aldrig han varit så snabb upp ur sängen, VA ÄR DET DAGS?????!!!!! Jaa jag tror det sa jag. Så han ringde mamma alltså min svärmor, och sa att du måste komma hit och ta Kim. Det är dags. Svärmor va nog här på mindre än 10min! Svärmor hjälpte mig ta det lite lungt och slappna av. Hon tog på mig med sina kalla goa händer, kan säga att det va så jäkla skönt, precis vad jag behövde då! Sen fick Putte ringa Lenita oxå, hon skulle köra in oss, Putte våga inte köra. Han hade ju tagit några glas vin till tacosen. Ja vilken dag det blidde sen. Och givetvis så vaknade ju Kim oxå innan vi han komma i väg till BB. Hon blev rädd när hon såg mig ha så ont. Men svärmor/farmor fanns ju där, så hon berättade för Kim vad so stod på. Kim trodde givetvis att vi snart skulle vara hemma igen. Men så blidde det inte, blev ett kejsarsnitt även denna gång. Efter Bara 12 timmars kämpande :) Med Kim höll vi på i över 24tim! Medans jag låg på uppvaket så fick bebis och Putte ett rum, han skickade en bild till mig på honom och bebis. Och så skicka han även en bild till Kim! Som vart sååå glad så hon börja grina. Gud vad jag saknade Kim när jag låg där helt ensam. Jag skulle bara vilja ringa till henne och berätta att allt gått bra och att mamma inte längre har ont. Men efter en stund när jag fått komma upp till rummet, så plinga det till i min mobil. Det va faster Anna som skickade en bild på Kim, när hon sov i hennes säng <3 Det är tur hon har sin faster! Dagen därpå kommer Kim med pappa, gissa om jag börja gråta när jag såg henne! Och Kim grät för att hon saknat mig så mycket och för att hon var så glad för att ha fått en lillasyster! Ojojoj vilken dag det blev den 29 dec 2013! Här kommer några bilder, för nu orkar jag inte skriva mer :-P
Kim med lillasyster på BB. Det tog 3dagar innan vi var överrens om ett namn :) Men Hon har nu fått namnet Robyn.
Jag och Robyn.
Detta är en bild tagen i dag den 14 januari 2014.
Min älskade skruttunge!! Jag frågade Kim om hon haft min mobil för jag kunde inte hitta den. 
Jag- Kim har du sett min mobil?
Kim- Nää mamma jag har inte haft den..........
Jag- Nähä
 
Sen hitta vi telefon... Jag kollade då senaste tagna foton ;)
Såå näää hon hade inte haft min mobil ;) <3
 
Alltså det finns inga ord för hur mycket jag älskar detta liv, med barn!
Har en underbar sambo, och NU två stycken underbara ungar!
Älskar er så j*vla mycket!!!
 
Men nu ska jag ta och krypa ner och få någon timmes sömn innan bebban vaknar och vill ha lite mat :)
 
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela