♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Jaha...

Publicerad 2013-07-30 23:59:00 i Allmänt

Jaha å så har man fyllt år, 30år dessutom! Jag hade en toppen bra "helg", vart bjuden på mat på en liten mysig resturang som heter Lilla Världen. Jätte trevligt! På söndagen fira vi min födelsedag med smörgås tårta, prinsess tårta massa kakor och bullar + kaffe och sånt förstås :) Det va många underbars människor som kom och fira min dag, men dessvärre kom inte min syster :'( vilket gjorde mig väldigt ledsen. Men jag har blivit väldigt bra på att under åren gömma mina känslor... men men nog om det. Vill ni veta vad jag fick?! Haha det får ni i alla fall! Av min syster dotter m familj fick jag en tom snappsflaska och snapps glas + en bok med roliga snappsvisor, flaskan va tom eftsom jag är gravid och spriten som hon sa dunstar bort ;) haha min goa systerdotter! Men nu har jag tid att öva mig på rammsorna :) , Av världens bästa Lenita fick jag en sittning hos ett medium, som ni har läst om i tidigare inlägg + halsband m hänge, Av min absolut bästa alltiallo Svärmor m familj fick jag ansiktsbehandling och en jätte fin tunika/klänning, Av min sambos lillasyster Anna fick jag en makeover i håret! Som nog faktiskt var den bästa födelsedag present jag gått, Av min sambos mormor&morfar moster, m familj fick jag fotmassage! Och av mitt lilla hjärta fick jag ett halsband som det står mamma på med ett hjärta min underbara dotter, och av mitt stora hjärta fick jag en surfplatta!!! Det hade jag absolut inte räknat med :) jag ska försök ta kort på det jag fått så får ni se :) en bild på mig efter min makeover i håret ska jag nog kunna fixa fram nu iaf....
 
Tyvärr så glömdes det bort att det skulle tas en för och efetr bild.... men visst vart det bra?! Jag är iaf så jävla nöjd :)
 
Å nu i väg till något annat... den där lilla krabbaten som slår kullerbyttor i min mage! Det är så jäkla mysig att vara gravid, jag har längtat så efter denna känsla igen. Vi har nu gått halva tiden alltså 20 veckor, och om ca 2v ska vi i väg på ultraljud :) sååå spännande! Jag sa till min sambo att nästa gång så ser vi till att jag går gravid på vintern så jag föder till våren/sommaren, och svaret blev - jaja med ett leende på läpparna! Min goa gubbe ;) 
 
Men nu ska jag ta natten, är såååå trött :) men den lille i magen håller i gång :) mys pys ♥
 
God natt på er alla

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2013-08-02 10:30:24

Tack själv för vi får vara en del av ditt liv <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela