♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Dåliga....

Publicerad 2009-04-23 10:15:18 i Allmänt

Nu har vi blivit sjuka, Kim är det värst för givetvis... Hon hostar jätte träligt och har feber, stackars min lilla tjej.
Nu ligger hon i sängen och kollar på tv, och är aldeles rörosig om kinderna.
Jätte fint väder ute, skick ett mess till svärmor förut. Tänkte hon kunde komma och ta en kopp kaffe med mig på altan.
Får väl se om hon kommer eller hör av sig.

Just nu tycker jag lite synd om valpen. Han kommer inte ut så mycket på dagarna. Eftersom Putte jobbar och jag kan inte lämna Kim. Bara en snabbis när hon sover, och då hinner inte valpen göra sina behov...

I dag har jag tänkt att baka lite. Det är ju snart dop *ler* Den 16 maj! Hoppas folk börjar höra av sig snart... Så man vet hur många som kommer osv.

Ha en bra dag. Sola inte för mycket *fniss*

Min lilla krassliga dotter

Kommentarer

Postat av: Mormor;)

Publicerad 2009-04-23 16:14:35

Lilla skruttan, sjuk igen?

Vadå valp, har du skaffat en till, eller? Har du inte nog =)



Hör av dig! Kram kram



Ps, pussa gumminäsorna ler

Postat av: Karin

Publicerad 2009-04-23 19:41:52

Är ni också sjuka? Stackare! :/ Då blev de inget babysim för er heller idag då? Krya på er nu!

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-04-24 11:03:50

Nu har jag äntligen hittat hit

jag nytt mobil nummer men det kanse du har sett på msn så du vet...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela