♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

En solig vår dag

Publicerad 2009-04-22 13:53:10 i Allmänt

Å va gött väder vi har. Sitter ute på altan och gottar oss. Kim och och hundarna. Putte jobbar. Hoppas på att en tjej kompis från föräldragruppen ska dyka upp *ler* Tänkte ta oss en kopp kaffe och kanske någon bulle...
Kim har ätit "ute" i dag. Smaka bra ute med. Nu har hon vaknat så jag ska gosa lite med henne och ta med henne ut. Men hon måste ju få vakna till ordentligt först.
Börjar dyka upp lite moln på himmlen oxå, inte bra *fniss*
Nu piper valpen oxå, så han vill nog ut och kissa.
Hörs nog senare i kväll.
Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela