♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Ett besök till vårdcentralen

Publicerad 2009-04-26 18:51:40 i Allmänt

Ja i dag ringde jag till vårdcentralen i Kga, och fick en tid till ett besök! Så nu har Kim fått hostmedicin, äntligen.
Dr var mycket trevlig och snäll, sköterskan fråga om hon kunde få Kim. Kim skratta och jag sa att så mycket pengar har du inte *ler*. Så i kväll får vi se om medicinen funkar. Kim är det bästa som någonsin har hänt mig/oss. Satt här om dagen och funderade på vad jag hade gjort just den dagen om inte Kim hade funnits... Det undrar jag fortfarande, vad hade jag/vi gjort i dag?! Och vad gjorde vi hela dagarna förut...

Efter vårdcentralen åkte vi ner till båten, för att sätta på kapellet. Det regnade ju lite... När vi hade gjort det så kom solen fram. Syrran kom ut så jag prata lite med henne. Sen dök Lars upp våran granne oxå *ler*. Syrrans hund hade besöks förbud så han fick inte hälsa. Oj va synd det va om honom *fniss*

När vi kom hem så gick jag ner till tvättstugan med husvagns dynorna. Slängde fodrallen i tvättmaskinen. Dom får duga så länge... Fast jag MÅSTE ha nya! Sen ska jag tvätta gardinerna oxå, tänkte köpa sånt där färg tvättmedel. Det kan ju knappast bli värre än vad det redan är *fniss*

Till helgen är det sagt att vi ska åka och campa! Fast vi vet inte vart än... Vi är 3 familjer som drar i väg *ler* Ska bli jätte kul. Får se vad Kim och Baltazar tycker om det... Men det ska väl gå bra. När Kim har somnat i kväll och tagit natten ska jag gå ner i källaren och plocka fram lite saker som jag ska ha i husvagnen. Har massa bestick och sånnt där nere. Nån stans.....

Nu ska jag ta och gosa lite med Kimsan, hon ligger och sprattlar på golvet under babygymmet. Och kollar på tv. Karlsson på taket.

Kanske hörs senare, annars ska jag försöka skriva lite i morgon igen...

Vink vink

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-04-28 12:40:34

Va fasen.. Nu är det 3:e gången jag försöker skriva en kommentar i din blogg =P Hoppas att det funkar nu då...

Ja, lilla Britta orkade inte längre =´(

Men nån mer orm blir det inte, vi har ju redan haft 2 stycken och båda har lyckats rymt... Men det får räcka med djur nu ett tag, om det blir nån mer så blir det en till spindel...

Krya på er!

Kram kram

Postat av: Mamma (syrran) =)

Publicerad 2009-04-28 13:17:50

Gulle dig!



Kram...

Postat av: Linda

Publicerad 2009-04-29 09:45:22

Nej, jag tror inte att vi har tid med campande =( Men annars hade det varit kul...



Kram kram

Postat av: lillanna

Publicerad 2009-04-29 20:48:27

Pronto matarla. Literalmente!



Te amo demasiado, hermana!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela