♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Ett jäkla velande fram och tillbaka...

Publicerad 2009-04-20 23:42:47 i Allmänt

Nu har jag kommit till rätta! För er som läst min blogg förut, så har jag bytt blogg en gång, och nu gör jag det igen! Usch på mig, jaja jag vet. Men jag tror jag blir kvar här... på blogg.se =) Vet nog vem som kommer "klaga" på min mest...mmm just det *fniss* jaja nog om det...eller?!

Börjar väl med lite bilder *ler*
Kim i pappas knä
Kim i pappas knä
Kim och Liam på ljusparty
Här är Kim och Liam på ljusparty
Kim och Baltazar, omaka par
Baltazar och Kim
Kim på påsk afton
Kim
Moppe bruden
Moppe bruden *ler*

Jag och Kim

Här om dagen var vi hem till svärfar. Hon fick en form från en muffins, gissa om den var god!



Muffins med vatten till, det va mummmmma

Nu ska jag gå och sova.
Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela