♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Valpen =)

Publicerad 2009-04-21 22:43:59 i Allmänt

I går kom en kompis hit med en valp på 9 veckor. Hon skulle åka bort och undrade om jag ville låna den *ler* Han är såååå otroligt gullig och go. Baltazar och han kommer jätte bra överrens. Busar och jäklas massor.

Förra veckan var vi till Bvc igen med Kimsan, och hon bara växer *ler*, är nu 63 cm lång och väger 6150g.
Hon har nu blivit 4 månader. Den 18/4 för att vara exakt *fniss*
Aj jäklar va valpen nyps!
Förra veckan var vi även på babysim igen, och jag tror Kim gillar det väldigt mycket! Hon plaskar och ler, Och pratar. Lilli brukar vara med oss och ta kort. Men inte den veckan. Hon hade match samtidigt. Så vi fick klara oss själva. Eller jag fick klara mig själv. Putte jobbade. Han brukar vara med men inte denna gång. Men han kom och hämtade oss när det var slut. Och som vanligt blev det McDonalds efter åt. Mummmmma.

I dag har jag och sambon varit på bil utflykt *ler* givetvis var hundar och barnet med. Valpen som bara är 9v, har ju inte åkt så mycket bil, han har bara åkt hit. 8km... Vi åkte betydligt mycket längre. Det gick jätte bra, satt i samma bur som Baltazar. Han spydde inte en enda gång. Han pep inte ens! Så duktig. Men vi stannade 2 ggr efter vägen så han/dom fick kissa och ta lite luft.
På vägen hem såg jag en helt svart kossa *ler* Kanske konstigt men jag tyckte den var såå fin! Helt svart. Jag skulle vilja bo på landet, ha några djur. Katter som springer runt i ladugården, hundar som ligger på uppfarten, höns som springer och pickar och kacklar osv... Skulle vara underbart. Men vem vet, en dag kanske man har allt det där.... eller inte.... Kanske kan skriva till det i min önskelista *fniss*.
Just nu sitter jag i ett litet hus, det var inte mycket när vi köpte det. Men det vart väldigt mysigt och det har jag/vi nog att tacka svärfar för! Han är oxå helt underbar. Jag tror jag har väldig tur som har sånna svärföräldrar som jag har. Jag älskar dom verkligen. Till sommaren ska vi gräva grund, och ev bygga ut. Ska bli så kul! Längtar!
Nu får det räcka för i dag. Avslutar med lite bilder....
Den lilla valpen
Franz, 8 veckor
valpen igen
Franz, 8 veckor

Min underbara hund Baltazar, kunde inte fått en bättre hund! Han är precis vad jag ville ha.
Pappa Putte, Kim och jag
Hela familjen, Pappa, Kim och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela