♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Man ska ha husvagn =)

Publicerad 2009-04-24 22:38:09 i Allmänt

Ja det ska man allt ha, så man kommer ut lite. Och såå är det så mysigt! Så i dag har vi varit i väg och köpt oss en! *ler* Köpte en Polar 590 -83:a så den är ganska stor.
Kim måste ju lära sig husvagns livet, hennes mamma och pappa gillar ju det. Får väl se vad Baltazar tycker om det sen... Men det ska han väl gilla, han är ju med på det mesta här i livet *ler*
Till helgen är det sagt att vi ska åka och prova den, ska bara grejja lite med den först. Så allt funkar och så. Kan ju vara bra.
Sätta in lite varnare av olika slag.
 Funderar på att åka i väg och köpa mig en symaskin i morgon, Ikea har ju billiga. Dom duger säkert att sy gardiner och lite sånnt med... eller?! Hm. Jaja får väl prova. Dom är ju ändå så billiga.
Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på tv. Fast först måste jag gå ut med hundarna.
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela