♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Sjuklingarna

Publicerad 2009-04-29 22:42:45 i Allmänt

Ja nu har jag blivit förkyld... Fast inte så farligt, har lite ont i huvudet och är lite snorig. Putte undrar hur jag kan ha ont i huvudet, jag har väl inge där inne att ha ont i säger han... Men det är väl hans sätt att säga "Stackars dig"... Min kille är inte så bra på det *ler*
I dag har vi varit inne till Bvc igen! Kim har inte blivit bättre. Hon är på väg att få öron inflamation. Stackars min lilla tjej. Fick ingen medicin, men det gör inge. Nu vet jag iaf vad det är med henne. Hon har ju inte varit sig själv på ca 1,5 vecka nu. Hoppas bara det inte bryter ut ordentligt, bättre att det kryper tillbaka. Jag är ju själv "öron barn" hade jämt ont i öronen när jag va liten. Putte tror inte han har haft ont i öra nån gång. Så har hon otur, så får hon väl det efter mig.

Hänt lite tråkigt i dag oxå, jag har fått reda på att några gammla kopisar till min mor och far har blivi sjuk. Gumman har fått lungcancer. Gud va jag grät när jag fick reda på det i morse. Har alltid haft bra kontakt med dom. Hoppas verkligen hon klarar av detta! Hon ligger inne på Usö just nu. Hade hon inte gjort det hade jag varit där och hälsat på. Tänker på er!!!

I måndags var vi inne till Kga en sväng, till Ö o B. Köpte lite grejjer till husvagnen. Sen åkte vi hem och grejjade vidare *ler* Jag tvättade alla överdrag till dynorna. Sen på kvällen satt vi och grejja med att få på alla igen. Inte det lättaste, men det gick. Tog väl kanske 1 timme. Det värsta var alla knappar som skulle stoppas in igen, för att hålla tyget på plats. Jäklar va vi slet.
Men nu är husvagnen redo, bara vi kvar....

Idag åkte lilla Sune hem, valpen. Baltazar kommer nog att sakna honom. Jag oxå! Han är en helt otroligt go valp, mysig och kaxig *ler*. Låg under vagnen när vi var ute och gick. Mmm jag hoppas han kommer hem till en familj med barn och barnvagnar *ler*.

I morgon är det fest hos Peter, Puttes bror. Va mening att Kim och jag oxå skulle med. Men jag vet inte, vi kanske blir hemma nu ist. Tänkte höra med Lilli om hon har lust att köra hem oss efter maten. Men det beror helt på vad Kim säger... Men det hade varit kul att följa med en stund och träffa kompisar och snacka lite. Kanske ta 1 eller 2 cider *ler*.


Nä nu ska jag ta och dra täcket över huvudet och sova. Kanske hörs i morgon. Natti natti

Kolla noga så ser man Sune =) Där låg han när han inte orka gå mer eller om det blev läskigt och farligt...

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-04-30 09:49:56

Nej! Är det Vivan som är sjuk?

Hoppas att det går bra med henne och att hon blir frisk....

Kram kram

Postat av: Karin-Mamma till Emil och Liam

Publicerad 2009-05-04 14:15:13

Han sitter inte helt själv, utan lite stöd bak i ryggen. Fast han vill vara i sittande ställning mycket, inte ligga ned :)

Ja, på torsdag blir det babysim igen! Det var länge sen nu. Ska ni dit?

Skönt att ni är friska och krya nu. Fick hon pencilin Kim?

Postat av: anna

Publicerad 2009-05-04 16:17:33

Vi får hoppas att spåtanten har rätt!! Annars vet jag inte vad jag gör. Förresten ni skulle ju få tre ungar till sa hon ju! Så ni kan ju börja tillverka dom nu så det blir gjort vetja! Jag har faktiskt köpt en rosa dräggellapp med hjärtan på till ná :D



Aa, den är snygg, men jag vet ändå inte om jag vill ha den på dopet. Aja, vi får se.. Det är ju snart för i helvete!!! Ångestångest!!

Älskar dig! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela