♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Atjooo prositt och host host

Publicerad 2009-04-24 12:24:25 i Allmänt

Här fortsätter vi att vara dåliga. Kim har fått en otäck hosta, slem host. Låter som om hon kommer att kvävas när hon hostar. Så i dag ringde jag till Bm, och fråga. Hon sa att det inte finns så mycket att göra åt slämhosta när dom är så små, det bästa är bröstmjölk och lite vatten, vatten är slem lösande. Va väl ioch för sig bra, för jag vill inte börja ge henne medicin i så tidig ålder. Bm tyckte det va bra.

Kim har börjat leka med sina fötter, eller ja det gjorde hon för kanske 2 veckor sen *ler*.
I går låg hon på magen en stund och det är så nära att hon tippar över till rygg. I går kom svärmor hit en sväng och drack en kopp kaffe med mig på altan. Hon gosa med Kim en stund. Jag hämtade en kudde som Kim brukar ha i vagnen för att komma upp lite mer med huvudet så hon ser lite. Hon brukar luta sig frammåt lite, men i går satte hon sig upp!
Det händer så mycket hela tiden nu, man kan nästan se för varje dag att det händer saker.

Just nu ligger hon under babygymet och sprattlar och pratar, tror det är dax att sova en stund snart igen. Även fast hon är sjuk så är hon ganska pigg.

Vi ska hålla oss inne hela dagen, för i kväll ska vi i väg och kolla på en husvagn! *stort leende*
I går var vi till sthlm och köpte lite grejer till båten. Så nu ska vi göra den snygg. Ska köpa mig en symaskin så jag kan sy lite nya dynor osv...

Nu ska jag ta och göra mig lite mat, hämta tvätten och hänga den osv. Får ju passa på medans dotter sover...
Ha en blåsig men skön dag.


Satt och kollade på våra bilder från våran Egypten resa förut, gissa om jag vart sugen på att åka igen!!!
Den här bilden tog Putte från båten när vi var på delfin safarie. Det var en helt otrolig upplevelse att få simma med dom i vilt tillstånd.

Kommentarer

Postat av: lillanna

Publicerad 2009-04-24 14:04:26

jäklar vilken känsla jag fick, längtar tillbaka till min alaa :D och delfin saffarin också såklart!

kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela