♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Vanish. Lita på rosa....NOT

Publicerad 2009-04-25 23:23:23 i Allmänt

Köpte Vanish mot fläckar på kläderna, eftersom det ska vara såååå himmla bra. Men så f*n heller. Fläckarna är kvar! Precis varenda en. Så jag mailade till dom, får se va dom svarar...

Fick höra av Lilli att jag ska använda blekmedel, men hur blir det då?! Någon som provat kanske. Menar jag vill ju inte få andra fläckar på kläderna *fniss*

Över till något annat. Vi har fortfarnade en sjuk liten dotter, hostar så hon knappt får luft. Så i dag eller nu på kvällen ringde jag BB för att rådfråga lite. Där sa dom att jag nog skulle ta och ringa Usö eftersom det är det enda som är öppet nu denna tid och helger. Så jag ringde dit. F*n va sur jag blev på kärringa som svara!!! -Jaa det är bara att ta det lugnt, det är nog inte så farligt som det låter. Men fatta hon får ingen luft!!! Men lägg henne högt bara så ska du se att det blir bättre. Jo kanske att nästäppan försvinner, men hon hostar precis lika mycket för de. Hon fick lite alvedon igen mot febern. Så nu sover hon igen. Vaknar hela tiden, men det är väl inge konstigt. I morgon blir det vårdcentralen i Kga, den som har jouren. Så får vi se om hon kanske kan få något mot sin träliga hosta. Usch fy f*n va arg jag va/är.

I dag har Putte grejjat med båten, och lagt i den i sjön. Jag har grejjat lite med husvagnen, plocka ur alla dynor och ska tvätta dom. Lilli var till Karlstad så jag hade en beställning på en symaskin, men jag fick ingen... Det va bara Putte som fick massa kul. Eller kul och kul vet jag inte *ler*. Får väl fjäska för han nån dag så kanske jag kan få mig en symaskin.

Nu ska jag gå och lägga mig. Medans Kim sover. Vaknar nog snart igen... stackars tösa

Vink vink

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-04-26 10:19:16

Jag läste i en mamma tidning att fläckarna försvann med blekmedel. Men man kanske inite ska göra som husse gör när han tvättar båten!

Du får skylla på min mamma att du inte fick nåt. O andra sidan så vet du ju sen tidigare att dom aldrig har nån hemma...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela