♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Avundsjuk...

Publicerad 2009-08-05 15:31:34 i Allmänt

Jag är så avundsjuk på alla som grejjar med sina hus och garage! Jag vill oxå!!! Jag är såå sugen på att bara riva det som ska rivas så vi kan börja bygga upp det på nytt. Så som vi vill ha det. Men men, måste ju ha lite pengar oxå...eller?! Ååå ska bli så kul, att få riva "skiten" och bygga upp nytt! Lääängtar.
Hoppas det blir snart. Puttes arbets kompis har lovat oss att han ska köra hit en grävmaskin. Hoppas verkligen han gör det nu oxå, och snart! Ja ja nog om det....
Putte och arbetskompis va nyss här, dom va hungriga och ville ha mat. Köttbullar och makaroner fick det bli :) Något som gick fort sa dom. Nu är dom i väg och jobbar igen. Hoppas han kommer hem snart så vi kan dra ut på sjön. Kim sover midda så jag ska passa på att tvätta lite husvagns dynor. Kanon väder nu när man kan hänga sånnt ute. Det är ju så mycket och så stora dynor så de tar så stor plats. Har redan tvättat 3st bara 8 kvar...tror jag. Kan vara fler... *pust*
Ha det så bra i solen!
Vink Vink :)

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-08-05 21:31:56

Låt dom hållas. Dom har säkert massa värk i kroppen när dom vaknar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela