♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Bakis... =)

Publicerad 2009-08-23 22:03:05 i Allmänt

Japp i dag va Putte bakis...han som aldrig blir det. Iaf som han säger *ler*
I dag käka vi på Max med Peter&Angelica. Efter det åkte vi och handla grejjer till Peter badtunna han bygger på! Hoppas den blir klar snart så man kan bada =) Förra året hyrde vi en, å det va så härligt. Vet inte om Kim tyckte det just då, hon låg i magen och börja leva runt som en liten rövare när jag satte mig i den *ler*, hon tyckte nog kanske att det vart lite för varmt...
Senare på kvällen va vi uppe till några kompisar, tjejen fyllde år. Så det bjöds på fika. Och en super god tårta!
Sen hem, jag fortsatte med tvätten och Putte bada Kim och tog på henne sin pyamas inför natten. Hon älskar verkligen att bada, hon kastar sig och plaskar och skrattar. Sa ju här om dagen att Kim kryper, hon har en väldigt konstig krypställning, hon går med alla 4 i golvet. Hon går alltså inte med händerna och knäna, utan på fötter och händer med rumpan rakt upp i vädret *fniss* hon är så go!
Snart börjar jag jobba oxå, ser fram i mot det! Det ska bli roligt att komma tillbaka =) Kommer nog sakna min jobbkompis H lite men jag har ju mina andra underbara jobbkomisar. Och en "ny" tjej! Ska bli spännande. Se om man kommer i håg allt osv. Va där här om dagen och jag kunde iaf med kassan...men finns säkert det jag inte kan. Hoppas jag lär mig fort.

Och nu : alice- Dubbelmoral?! Nä det tycker jag inte. Jag kan väl vara sugen på att gå ut och tycka att det är tråkigt att det jämt är jag som går hem. Men jag sätter min dotter högst, och att gå ut och roa mig hamnar under henne. Alltså visst är det kul att gå ut, men jag proiriterar min dotter mer och före det.

Nu ska jag ta och lägga mig.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela