♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Båten...

Publicerad 2009-08-10 09:37:12 i Allmänt

Nu har vi varit ute med båten på en liten camping tur =) I fredags när Putte kom hem från jobbet så fråga han mig om jag hade packat än, PACKA?!?! Nä varför skulle jag packa svara jag.... Såg nog ut som ett fråge tecken *hihi*
Så ja, det va bara att börja packa... Putte och hans bror drog i väg och tog upp båten sen kom dom och hämta oss.
Vi la i båten i Lunedet och åkte ända till Filipstad =) Åh det är så fint att åka båt efter Bergslagskanalen.


Ja det va lite bilder från våran tur... Klicka så blir dom nog större. (hoppas jag)
Nu så ska jag eller vi gå ut och gå på en liten lantlig promenad =)
Ha det så bra så hörs vi snart igen..
Kram kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-11 08:59:23

Vilken fin hund!!! Verkligen jätte söt

Hugs

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela