♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Bvc besöket =)

Publicerad 2009-08-13 21:02:15 i Allmänt

Ujujuj va tösen växer =) Förra gången vi va där för ca 1,5 månad sen så såg det ut så här 7210g, 65cm. Och nu 7860g, 73cm. Hon har alltså växt 8cm!!! Tyckte väl hon växte ur kläderna fort =) Ja så nu är det väl bara att tjata på sambon igen, om Ullared *hihi*
ååh jag vill dit igen! Ett riktigt bra ställe, spec om man har barn.
Nu har jag kollat på Sommar med Ernst. Himmlar va duktig han är, och såå fint det blir. Jag vill oxå ha ett mysigt hus,  och förhoppningsvis så blir det väl det snart.... Himmla tjatande på mig men jag vill verkligen ha grunden gjord nu och måla och stå i! Fönstrena måste absolut fixas till vintern.
Nu får det va nog för denna gång, sängen ropar på mig =) Jag har lite jag ska göra innan jag får sova! Får rycka mig själv i kragen...
Kram kram alla vänner och dom jag inte känner *ler*
Ja just ja, Kim håller på och får tänder! Hon är lite varmare än vanligt och inte riktigt så glad och på topp som hon annars är.
I morgon ska ev jag, Kim och Baltazar åka in till Kga.

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-08-14 20:09:53

Check

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-17 16:43:39

Thomas Blom ska gräva åt oss...

Jasså, vi var där nästan hela dan ju =)

Kram Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela