♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Bvc

Publicerad 2009-08-13 10:48:58 i Allmänt

Japp i dag ska vi till Bvc =) Ska bli så kul att få se vad som har hänt under 1 månad, själv tycker jag det händer massor! Man hinner lixom inte med. Men det är så kul.
I går var jag hem till svärmor, Kim blir så glad när hon ser dom. Faster Anna och farmor.
Sen var jag och Kim ute och gick med en tjej från föräldragruppen och hennes tös. Vi fika och snacka massa skit =)
Nu håller jag på och tvättar, tänkte jag skulle hinna städa lite oxå innan vi ska gå i väg till Bvc.
Så det blev ett kort inlägg... Men det kommer mera =)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela