♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Champange frukost!

Publicerad 2009-08-17 20:14:47 i Allmänt

Mmm va gott! Vi hade det för en arbetskompis i dag som fyller 60år!!! GRATTIS NILLAN!
Det va såå kul, hon hade inte en aning om att vi skylle dyka upp så där tidigt på morgonen =) Vi va väl där vid 7 tiden, när hon öppnade dörren såg hon helt chockad ut =) För där stod ju vi och sjön och hade oss. Vi hade med oss massa gott, champange, kex i massa storlekar och former, ostar även där massa olika sorter. Och ett fat med massa frukter och gotti.
Efter det följde jag med till Shoppen(jobbet) en sväng, hade inte tänkt stanna så länge. Men jag tror jag va kvar till ca 15 tiden! Jag hade så kul och trevligt =) Vart bjuden på mat av Nillan och hjälpte till lite i affären =) Trodde inte jag skulle komma i håg hur kassan funka och lite så, men det bara flöt på när jag stod framför den. Så jäkla skoj!
Nu ska jag ta och göra lite kvällsmat. Ha en bra kväll alla vännre
Kram kram

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-08-17 21:08:00

Skrämma slag på gamla tanter så där...

Postat av: Linda

Publicerad 2009-08-18 10:14:52

Om vi räknade med 30 tusen så skulle vi ha pengar över sa han... Och då ingår allt material plus grävning och så lägger han igen hålet sen också, och så fyller han ut gräsmattan på baksidan =)

Kram kram

Postat av: Mormor;)

Publicerad 2009-08-19 19:57:57

Halloj gumman!

Att du inte ropade då!? Du har väl inte börjat jobba än!? Hör gärna av dig nån dag!



Pussa godingen! Kramis

Postat av: lillanna

Publicerad 2009-08-19 22:50:57

visst är dom snygga?! :D



jag vill åka dit i år!

nej, det gör det väl inte.. men snart.. hihi



jag tycker faktiskt du kan uppdatera snart också :)



älskar dig mer!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela