♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Drömmar...och dyra biljetter...

Publicerad 2009-08-11 10:09:25 i Allmänt

Ja jag drömmde en massa konstigt i natt. Tror inte ens jag vågar berätta vad jag drömmde *hihi*
Så det får bli bara min dröm... Men konstig va den, hoppa från det ena till det andra hela tiden. Jaja nog om det.
I går kväll satt jag och kolla biljetter till Skellefteå. Kolla flyg först, eftersom det är såå mycket smidigare för mig och Kim. Men jag hitta INGA billiga, biljettan hamna runt en så där 6-8000:-. Jag som såå gärna vill åka upp. Men så mycket pengar har jag inte att lägga på en biljett tyvärr. Sen kolla jag tåg. Visst det vart ju betydligt billigare runt 3000:- och då var det med 4 byten! Asså då ska jag släpa på packning + min lilla tös. Nja. Men jag kollar i kväll igen om jag kan få tag i några billiga biljetter. Med flyg! Är det någon som vet ett billigt ställe att köpa från så hoja till vett ja... Puttes mosters dotter ska ju döpa sin lilla goding Dennis, så det är därför jag vill upp. Eller ja inte bara därför. Jag trivs där uppe =) Det är så fint och trevliga människor. Här hemma har ju nästan alla börjat jobba igen. Tråkigt.
Kom nyss in från en härlig promenad, det små regnar lite men det va bara skönt. Kim sover i sin säng, hon är lite för nyfiken att sova i vagnen när man är ute och går. Så hon håller sig vaken! Nu ska jag gå ner till tvättstugan och tvätta lite saker...Inte kläder, utan saker *fniss*. Det borde väl tvättmaskinen klara av *hihi*
Kram

Kommentarer

Postat av: camilla

Publicerad 2009-08-12 09:03:10

Kollade tåg i dag åker ni imorgon och hem söndagen efter går resan på ca 2200:- Usch vad dyrt det är, men det vore kul om ni kunde komma. vi längtar efter er //"moster"

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela