♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Jaha

Publicerad 2009-08-29 21:30:30 i Allmänt

I dag har jag jobbat, och ska fortsätta med det några lördagar i veckan *ler* Extra knäcka lite är ju aldrig fel... Det va jätte kul. Men va nervös jag var i morse! Himmel och pankaka *hihi*. Smsa med en kompis på väg till jobbet och mitt i allt så kom jag på, JÄKLAR LÖNE HELG är det oxå. Haha fick nästan lite panik, och tänkte vända och gå hem igen. Nee då det tänkte jag inte, eller jo lite kanske. Väl på jobbet gick jag och chefen genom lite papper och kolla så jag skulle ha lite uppfattning om va kunderna vill och snackar om. Massa kampanjer ute, massa billiga grejer och så. Men det flöt på så fint! Det mesta satt allt kvar där uppe i mitt huvud *fniss*. Det svåraste var alla sifferkombinationer... Vi har typ som snabbknappar på olika saker så att det ska gå lite fortare och så man inte behöver springa på varandra bakom disken. Det va dom jag inte kom ihåg. Men det va så kul att jobba igen! Nu längtar jag bara tillbaka. Putte och Kim har varit själva hela dagen och det har gått jätte bra. Ända tills hon såg mej..då brast allt. Och hon tala verkligen om för mig vad hemskt det hade varit att vara hemma med pappa hela dagen! Gråt gråt gråt, stora krokodil tårar va det som kom. Sen vart det bra igen. Ända tills jag lämnade henne för att handla. Hihi stackars min lilla tjej, så mammig och helt underbar :) Hunden vet jag inte vad han gjort under dagen, han hade såååååå mycket spring i kroppen när jag kom hem. Han pep, sprang och skuttade runt. Så vi busa lite med bollen sen kom en kompis så då tog vi en promenad.
Nu har vi käkat pizza och bara tagit det lungt en stund. Kom sover, somna vid halv 8 som vanligt. Baltazar har legat och tiggt pizza... I morgon vet jag inte riktigt vad som händer än...Skulle va kul att åka till Örebro och kolla runt lite i lite affärer. Men det blir nog inget. Vet att Putte inte vill det iaf! Han hatar att gå i affärer. OM han inte får gå i sånna affärer som han gillar, typ hobby affärer, Rc osv... Men det skulle va kul som sagt, något som har lust att bränna pengar med mig?! *fniss*
Nu ska jag ta mig ett glas rött och kolla på tv.
Vink vink

Kommentarer

Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Publicerad 2009-08-30 13:14:42

Hej Anna! Är allt bra med er? Vad skönt att jobba extra lite. Det skulle jag vilja göra, om jag hade möjligheten :) Det skulle vara kul att ses nån dag. Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela