♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Kryper =)

Publicerad 2009-08-22 23:37:32 i Allmänt

Fy f*n va tråkigt det är att sitta hemme själv, medans andra roar sig... Tänk om min sambo skulle säga nån gång, men jag går hem så kan du gå ut och ha kul i kväll. Det kommer aldrig att ske, men jag kan väl hoppas...eller?! Tråkigt är det iaf. Men jag är såå gärna hemma med min underbara dotter =) Älskar henne över allt annat! Ärligt så efter att jag fick barn känner jag inte för att gå ut och "supa" längre. Kan kanske tyckas att jag är tråkig, men som sagt jag är heldre hemma. Men snart så ska jag ut! Den 5/9 Statt Borggården, Björn Rosenström!!! Det ska bli kul, hoppas jag blir mer peppad längre fram... För just nu känner jag inte för det. I dag har vi varit på marken, Vulkan marken här i Degerfors. Tror Kim tyckte det va spännande. Hon fick en stor ballong av pappa och mig =) Den va lite läskig i början men sen jäklar. Tror inte vi köpte något mer, inte ens marknads godis. Putte brukar alltid vilja ha det annars. Jo vi köpte en varsin toast, dom är så himmla goda!!! Mummmma. Å nu på kvällen har vi käkat kräftor hemma hos Puttes bror och hans tjej. Ja och sen drog dom ut på puben och jag åkte hem. I går så fiska vi/dom kräftor, fick ca 40st. Vilket va väl ganska så bra. Dom brevid oss fick sammanlagt 2st *hihi*. En stor händelse i Kims liv, Hon kryper =) Så ev i morgon ska vi flytta runt eller höja lite saker som hon inte får nå. Annars får jag väl göra det till veckan. När jag skulle ta kort/filma henne så låg hon platt på mage och bara skratta åt mig eller kameran... Min lilla lins lus =) Nu är jag så himmla trött att jag snart somnar i soffan, så innan jag gör det så går jag och lägger mig i sängen. Bilder kommer någon dag när jag orkar och har tid. Läste i tidningen här om dagen att det fanns en fortsättnings kurs på babysimmet. Får kolla med min kompis. Jag har tur som har sånna underbara vänner som jobbar i badhuset i Karlskoga. En toppen tjej =) Men det skulle va kul att gå på.
 Just ja, min jobbkompis H fick den 13 aug en dotter, Wilda. Hon va så otroligt söt och såå liten när hon låg där i sin säng på BB. Stort grattis till er!!!  Oj va jag hoppa från det ena till det andra, men som sagt jag är trött.
Sängen ropar. Så natti natti alla bloggvänner, och er jag inte känner...Kram kram

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-08-23 07:26:02

hej ja bloggen vart fin har fått hjälp vart så grymt trött på att bloggen skulle vara så tråkig så jag fick hjälp av en tjej har rekomenderat henne på min blogg..

kul att hon kryper..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela