♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Orka

Publicerad 2009-08-02 21:50:01 i Allmänt

Hej på er :)
Ganska så länge sen nu...
Men ja har faktiskt inte orkat, har kännt mig slö och hängig i flera dagar nu.
Fast det har ju varit riktigt tråkigt väder oxå! Usch, nu hoppas jag verkligen på lite sol och värme igen.
Det har inte hänt så mycket här. I går var Kim och Baltazar hos farmor, över hela natten! Trodde inte jag skulle klara det, men det gick bra :) Putte och jag skulle ut, första gången på väldigt länge :)
När kl va ca 22.30 så fråga jag Putte om vi kanske kunde hämta Kim ändå sen när vi är på väg hemåt. Han sa att Nä hon sover då och NU. Jaja.. Jag kunde inte riktigt slappna av och ha så kul som jag skulle kunna haft! Men det va kul ändå, även fast jag längtade hem till mina barn. Kim hade varit så duktig, sovit hela natten och vakna vid 9 på morgonen. Baltazar ville ut redan kl 6! Så han hade varit ute från 6 på morgonen tills det att vi kom, vid ca 11. Åh Kim vart sååå glad när hon såg oss igen! Hon bara kastade sig i armarna på oss :) Baltazar börja pipa och skutta runt. Trodde väl att han skulle stanna kvar ännu längre. Men när han såg att farmor kom med hans halsband så fatta han allt att han ÄNTLIGEN skulle få följa med oss igen! Han sprang till bilen, tveka inte ens när han skulle hoppa in. Stackarn då. Sen bar det ut på sjön, kanon väder ju. Hoppas på mer sol och värme nu! I morgon börjar Putte jobba igen, f*n så tråkigt! Hatar när han åker i väg på jobb hela veckorna. Men till lön så åker vi nog i väg till Liseberg! Så då har jag något att se fram i mot :)
Just ja, jag fick en grejj av Putte när jag fyllde år. En Braun Silk-épil SoftPerfection. Den har 20 pincetter och ett unikt SoftLift-system som hjälper till att lyfta och epilera även de kortaste hårstråna. Massagerullar hjälper till att stimulera huden och därmed minimera obehaget från epileringen. Avkylningshandske medföljer för att minimera hudirritation efter användning. Den har två epileringshastigheter.
(Klicka på bilden så blir den större)
 Och jag kan lova det känndes! Himmlar så ont det gjorde. Men den funka verkligen, jag vart så len och mjuk och go *fniss*
Fick en massa massa mer, kläder och saker. + pengar. Jag borde oxå ha ett konto som jag inte kommer åt *hihi*.
Fundera på om jag skulle ha lite fika kalas någon dag men Putte sa att dom som vet att jag fyller har ju redan sagt grattis, så vi skiter i kalas... Lite tråkigt men men, få väl bli nästa år. Om jag nu är hemma då *hihi*
Nu får det räcka nu måste jag sova, eller måste... Går jag inte och lägger mig nu så somnar jag nog i soffan...
Ha det nu så bra alla vänner och dom jag inte känner :)
Kram kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-03 12:02:51

Grattis, hoppas du hade en bra födelsedag

Kram

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-08-03 20:14:26

Du får inte testa den där maskinen på mej!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela