♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Pictures♥

Publicerad 2009-08-27 10:48:07 i Allmänt

Tänkte bara lägga in lite bilder =) Så här kommer det några...


Oj då, en bild på Baltazar vart visst lite sned *hihi* Men om man lägger omkull datorn så blir den rätt... Enkelt fixat! *ler*
Nu sover tösen och Putte åkte precis till jobbet, han fick sovmorgon i dag. Jag ska ta och greja lite, och vänta på att Kim vill vakna så vi kan ta en promenad ner till sammhälle. Ev träffa en kompis och fika =)
I går sänkte jag Kims säng, hon har ju börja ställa sig upp. Och hon börjar få fart på krypandet =) Min lilla plutta.
Och växer gör hon. Kläderna hon fick på dopet passar precis nu, om nån vecka är dom nog för små... I kväll kanske vi ska åka ner till Coop eller Kronhallen och hämta kartonger, vi ska packa i alla bebis saker som Kim inte använder längre + kläder som är alldeles för smått.
Nu ska jag nog sätta igång. Men fastna framför Våra Bästa År, knapprar Filidutter och FaceBookar...
Kanske, men bara kanske ses senare i kväll. Annars hittar ni mig väl på facebook *hihi*
Kram kram

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-08-28 07:26:08

Vilken underbar bild på Kim och Baltazar den var ju sååå mysig..

Postat av: Mormor;)

Publicerad 2009-08-28 13:25:33

Hej hjärtat!

Gud vilka fina bilder! Jag har ju missat massor så nu har jag kollat lite...dom från båtturen var ju oxå fina! Jag brukar allt kika hos er, men ibland är det svårt att kommentera! Har fan ingen mottagning på kvällarna!! Vad mysigt du skriver å hörde att du facebookat mig, hmm...aja baja på dig!!!! SHAME ON YOU, haha...Jodå hon har allt skvallrat!



Japp nu jävlar ska det bli VITT...bye bye gula tapeter, hihi...viist är dom förba---tröttsamma i längden??



Kramis å pussa mormors gull!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela