♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Sjukling

Publicerad 2009-08-30 21:34:37 i Allmänt

Jaha, jag som sett fram i mot att Öppna förskolan börjar på måndag igen. Så typiskt så blir Kim sjuk, min lilla snutta. Bara feber än, om man kan säga så. "peppar peppar"! Hon har eller hade i dag på kvällen 39,2 grader. Hon har fått alvedon men det verkar inte göra så jätte stor verkan :( Hon har sovit nästan hela dagen. Ena stunden på mig, andra på pappa. Men hon är lite extra mammig just nu :) Mitt lilla hjärta♥. Nu har jag nattat henne för natten, vi får se hur det går. Hon vaknar säkert i natt och är ledsen... Så då kanske det går bättre om hon får ligga brevid oss.
Putte är ute i skogen en sväng *fniss*. Leker med bilar..."svart race". Det va några kompisar som skulle köra, så får väl se hur det gick sen när han kommer hem igen. I morgon drar han i väg ut på jobb igen, men han skulle stanna hemma om Kim hade jätte hög feber. Är skönt att veta att han finns här då, känns lite tryggare :)
Nu ska jag ta en dusch sen ska jag gå och lägga mig, man vet ju inte hur mycket sömn man kommer få i natt :)
I morgon ska jag ner till apoteket och köpa mig lite handsprit. Tycker det är viktigt att man sköter sin hygen nu när vi har den där jäkla influensan, svin...
Kram på er alla :)

Pappa försöker få i Kim lite vatten...

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-08-31 07:17:15

stackars lilla kim syns på kortet att hon inte är helt frisk hoppas febern ger med sig snart..

krya på dig kim..

Postat av: Linda

Publicerad 2009-09-01 09:42:47

Men va söt hon är då =) Såg att hon är på bättringsvägen också, va skönt... Ni får komma förbi nån dag...

Kram kram

Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Publicerad 2009-09-01 14:04:30

Stackars liten! :/ Det är inte kul när de blir sjuka. Hoppas hon piggnar till snart! Jag har viljat haft katt länge, så fick vi denna bondkatt, så vi är nöjda :) Han/Hon är fin! Jag kände inga pungkulor på kissen igår, fast vart exakt sitter de? Jag är jätte dålig på sånt! :)

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-09-01 17:25:09

hej ne nu kan jag inte gå ut fast det skulle vara sååå roligt men har köpt ny säng till christoffer så nu är det dax att spara lite så man har pengar kvar till slutet av månaden men hoppas ni har kul som vi hade..:D

Postat av: Linda

Publicerad 2009-09-02 14:11:58

Japp, det tror jag också =) Ja det är bara ni dyker förbi vet du =) Vi kommer ju bo där från och med idag... Kommer bli sååå skönt att slippa bo på sandgatan...

Hoppas hon blir frisk snart lilla skruttan...

Kram Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela