♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Stor, Gul och HÄR!

Publicerad 2009-08-05 11:22:55 i Allmänt

Har solen hittat hit igen :)


Igår va Putte, jag, Kim och Baltazar ute och åkte båt. Vi fiska lite men fick inget... Eller jo Putte fick en slämmmmig j*vla gädda som han säger. Jag sa att vi sparar den och tar med den till Lilli och hennes katter. Men han gick inte med på det... Kommer inte in några slemmiga gäddor i båten sa han, tyvärr Gunnar. Men den va ganska liten ändå. Så det hade inte blivit så mycket att stoppa i magen.
Idag har jag inte gjort så mycket, än... Jag håller på och tvättar och städar. Hoppas på att Putte inte jobbar så länge i dag, han är i Kga och målar någon stans. Hade bara en lada... Så det borde gå ganska fort sa han :) Sen ska vi ut på sjön!
Nu ska jag fortsätta med allt jag håller på med.....
Ha en bra dag i solen ni som har sol på er!
Kram kram

Kommentarer

Postat av: Tanten

Publicerad 2009-08-05 21:28:47

Gunnar hälsar o tackar för omtanken. Vi kanske kan åka ut själva nån kväll.... Miss it...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela