♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Arg

Publicerad 2009-12-22 13:21:27 i Allmänt

Jag blir tokig!!! Varför kan man inte ploga trottoarerna?!?!? Är det svårt eller skiter man bara i det!? Jag va på långpromenad i morse. Med vagn, hund ja hela köret... Och måste gå på vägarna för att ta mig fram. Och vägarna är ju redan så små att knappt bilarna får plats på vissa ställen. Jag försökte gå på trottoaren men det går inte! Bara hoppa och stuttsa med hela vagnen! PLOGA TROTTOARERNA!!!! Usch va irriterad va jag va.
Nu till något roligt. I dag kommer det en ny familje medlem till oss :) Får väl se när familjen kommer med han. Funderar på vad han ska heta, har du förslag? Han är en svart kattpojke....Han finns med i mitt tidigare inlägg.
Och vet ni?!?! Det snöar. Haha tror ingen blir lika glad som jag. Blir som barn på nytt :D Jag älskar allt som har med vintern att göra, eller ja nästan allt. Kan ju hoppa över slask och regn... Och julen sen då, julafton!!! Med massa paket. Åååååh va jag längtar! Nu ska jag ta och ägna lite tid åt min lilla underbara dotter som leker på golvet med vovven Hugo. Hon fick en egen liten hund i present när hon fyllde. Hon älskar verkligen den lilla skiten *hihi* Stoppar in han i buren och går i väg med han... hihi
Jaja kanske hörs i kväll!
P.s hoppas verkligen på en mobil i dag! Snälla tomten jag har varit snäll och gjort allt som jag har blivit tillsagd att göra,hihi (nästan iaf) tyyyysssst säg inte till han :)
Kram kram

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-12-22 13:45:56

det är väl hus ägarna själva som ska ploga trottoarerna, efter sin tomtgräns...

För skulle du trilla och bryta benet tex. så är det den tomtägaren där som får stå för det och betala skadestånd till dig...



kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-12-22 14:12:16

Hej kul med er nya familjemedlem kane liknar min trixi hon är ju me svart och lite vit på halsen:)

Kan hålla med om att det är grymt störande att dom inte plogar trotoarerna det är myyycket störande speciellt när man har barn med sig inte lätt med hund oxå då men kul är det endå med snö..:)

Jag tror du har varit nog snäll för att få en telefon ja vill me ha en ny men kanse blir en ny eller Daniel ska försöka fixa en åt mig:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela