♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Bara 14 dagar kvar...och 9 till något annat :)

Publicerad 2009-12-09 22:36:29 i Allmänt

Till julafton och BARA 9 dagar kvar till stumpan fyller 1 år! Sitter och kollar efter lite paket till henne, men hittar ju inget... Kanske låter konstigt, men jag är ute efter en Bobby Car
Ja det behöver ju inte vara en HelloKitty....
Här är lite mer saker jag tänk att köpa till henne

och så letar jag efter en gunghäst från babyproffsen en röd i plast....svårt att förklara svårt att få tag i. Men kanske finns i affären, säkert jätte dyr... Får ta och kolla.

Nå vad mer har hänt... Jo, i går fick Kim sin 2a vaccinations spruta. Och samma denna gång, inga biverkningar! YES! Så skönt, några av kompisarna fick biverkningar även denna gång. Träligt. I dag fyllde en tjej från föräldragruppen 1år! Redan, jises va tiden går fort!!!!! För snart 1 år sen låg vi på BB i Kga...jag saknar det otroligt mycket. Jag älskade verkligen att vara gravid. En helt otrolig känsla. Gör gärna om det :)

Till helgen hoppas jag att jag får min mobil! Börjar sakna den lilla manicken igen.... Har varit utan mobil i över 1 månad nu. Saknar faktiskt att skicka sms.... :( och få gulliga sms från kompisar :)
Just ja jag har ju fått frågningar om vad jag vill ha i julklapp... och svaret :) En ordentlig stekpanna, köksredskap, ljus, gärna doftljus(vanilla) så klart. Hihi lite såld på vanilj dofter *tsss*
En snygg tavla, med en fin text på. Typ Amor Vincit Omnia :) Åh jag kollade in på OJOJOJ i helgen när jag jobbade, finns så fina tavlor där... Hihi så nu vet ni det :) , kläder, smink och till det behöver jag en makeup staylist o hairstaylist :) Tur jag har LillAnna!!! Love you <3
Ja det får räcka, finns säkert massa massa mer saker jag skulle vilja ha.... Men man kan inte få allt, hör jag någon som säger till mig. Här om dagen satt jag och tänkte på mina föräldrar och hur mycket jag saknar dom! Hur skulle livet vara om dom fortfarande var i livet?! Vad skulle dom säga till mig om jag fick changsen att träffa dom?! Vad skulle dom tycka om livet jag lever?! Massa saker som far runt i huvudet.... Skulle verkligen vara kul att träffa en sån där typ spåtant. Svärmor var till en som verka riktigt bra. Än så länge stämmer allt...Skummt.
Jaja nog om det...
Ha det gott alla
Kram kram
Och ett STORT GRATTIS TILL ALLA ANNOR SOM HAR NAMNSDAG I DAG!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-12-10 10:17:34

Det är farmor... Hon fick cancer för ganska exakt ett år sen, men den lyckades dom få bort, men nu har det kommit tillbaka och hon är riktigt dålig :(

Kram

Postat av: Linda

Publicerad 2009-12-13 11:54:46

JOOO :) Orkar ju aldrig skriva i bloggen längre ju...

Kram

Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Publicerad 2009-12-13 21:35:33

Vad fort tiden går! Våra små bebisar börjar bli stora :) Den där Bobby Car:en är jätte fin i rosa. Ja, allt är bra med oss. Är det bra med er? Jobbar du nu? Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela