♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Tand

Publicerad 2009-12-14 19:26:48 i Allmänt

I dag har vi haft en heldag på stan. Bara Kim och jag :) Baltazar va med husse till jobbet. Jag va jobbet och hälsa på oxå :) Sen träffa jag Linda och Nicklas på stan :) Så nu vet jag vad Kim får i födelsedags present?! Eller va det julklapp....hm...*tsss*
Nu har jag precis natta Kim, så nu sover hon skönt :)
Lenita dök precis in genom dörren och nappa min hund????!!! Jaha.....borta.... Är väl ute och leker med någon boll eller så :)
Kim har nu fått sin 3e tand och den 4e är oxå på G!
Nu ska jag plocka in lite disk osv...
Kram kram

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-12-15 10:43:47

Japp, hon ska få lilla husmusen i present :) Då blir hon glad hihi

Kram kram

Postat av: Anki

Publicerad 2009-12-17 00:43:15

Japp, det blir nytt golv ist, hihi!

Jo lite bättre är det, men det liknar allt skit!



Pussa grodan!

Kraaam!

Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Publicerad 2009-12-18 21:52:24

Grattis till lilla Kim idag på hennes 1 årsdag! :) Kram från oss!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela