♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

?

Publicerad 2009-12-22 19:30:58 i Allmänt



Någon som har lite namn ideér? Kom gärna med förslag :)
Han är svart med en vit liten fläck på halsen och en mellan bakbena.
Han är 13v. En "vanlig" bonne :) Full i bus redan! Han har:
  1. klättrat i granen
  2. haft ner tomtarna som står i förnstret
  3. tuggat på blommorna
  4. kollat paketena under granen
  5. tuggat på kablarna, han drar med sig dom...
  6. kollat hur man kan komma åt fiskarna

Kommentarer

Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Publicerad 2009-12-22 19:38:53

Söt kisse ni skaffat! Åsa berättade att hon fått avliva henne. Vad var det för sjukdom hon fick? Stackars henne! :/ Kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-12-22 20:10:52

Sune, svarten,sotis,toker, Morris,Speedy,sixten,Frasse,Findus,Dexter,

Postat av: Linda

Publicerad 2009-12-23 10:17:56

Hade det varit min katt hade han fått heta antingen Evert eller Ernst... Nåt av det ska min nästa hanhund heta :)

Han var allt en riktig goding :)

Kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela