♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Gå eller krypa

Publicerad 2009-12-06 09:35:25 i Allmänt

Ett snabbt inlägg innan jag ska i väg och jobba. I går var jag och Lilli på Wickan, visst va det kul att träffa kompisar och kolla på olika dansstilar. Men det va MAX 10 pers där inne! Så det vart en väldigt kort sväng. Mc efter det, lite fylle mat...eller...ja :)
I dag ska jag jobba igen, jobbade lördag oxå. Med G på jobbet! Det va såååå kul, väldigt länge sen jag jobbade med henne :) Dagen gick fort och vi ställde i ordning allt inför dagens händelser. Lussekatten! Många fina kissar som kommer och hälsar på oss på jobbet i dag!
Och Kim då :) Hon går nu iställe för att krypa! Ser så roligt ut och hon är så duktig. Hon började gå när hon var ca 9månader, med sen rammla hon. Men nu går hon hela tiden! Reser sig upp och knatar vidare om hon rammlar....
Nä nu måste jag duscha :) Ha en bra 2a advent alla.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela