♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Julstämning...

Publicerad 2009-12-13 23:28:19 i Allmänt

Nu har vi fått upp julgranen! Ligger massa paket där under, är så man blir sugen på att skaka och klämma lite! Hur ska jag klara av och låta bli det?! Ända fram till julafton!? Jag älskar paket. Och det är så himmla mysigt och fint här hemma nu. Hela familjen var med och pynta granen, får väl se vad Kim säger i morgon bitti när det ligger massa paket under granen.... Baltazar är där med sin nos han oxå, hm näsan säger att det luktar gott här mamma, får jag???? Men han får vänta som alla andra :) Alice är oxå där och känner alla dofter, men hon kan inte riktigt lista ut vilket av alla paket som luktar sååååååå gott. Hon slår lite lätt på kulorna. Hon har inte försökt klättra i granen ÄN. Hihi får väl se vad som händer under natten. Det ser så himmla mysigt ut när både hon och hunden ligger framför/under granen och sover tillsammans. Är ett tillfälle till att vilja ha mobil eller kamera! Jag hoppas verkligen jag får min mobil snart! Och så har vi kommit fram till att vi ska fira julafton här hemma hos oss i år! Det ska bli såå kul! Va det ska lukta gott här hemma sen, med massa julmat och sånnt :) dagen efter julafton är det sagt att vi ska åka till Skellefteå! upp till mormor&morfar och alla andra! Längtar!!! Tycker det är väldigt tråkigt bara att inte LillAnna ska med :(( Mer i dag då så har Putte försökt att starta grävmaskin, men den ville inte. Den tycker det är för kallt. Vi har även farit runt och lämna inbjudningskort till Kims 1års kalas! Som är på Fredag den 18/12. Vi har inte hunnit lämna till alla än, så det ska Putte försöka hinna med i morgon när han ändå ska in till Kga. Himmlar va tiden går fort...snart precis 1år sen jag låg på BB.

Pappa & Kim 1 dag gammal

Pappa & Kim 29/11-09

Åh vad jag älskar dessa 2!

Alldeles nyss så va jag tvungen att ta med Baltazar ut på en promenad, för det snöa ju! Han ville igentligen inte. han hade ju nyss varit ute! Men när vi väl kom ut så va det kul, vi kasta lite pinne och busa :)

I löradags så var vi till Örebro och skulle shoppa lite med svärmor. Men himmel så mycket folk det va. Inte ens roligt, får lite smått panik när det blir så mycket folk...  Man kom ju knappt in i affärerna. Köpte en sista julklapp till Kim, en BobbyCar (hellokitty) en sån som jag visa i förra inlägget :)

Nä nu ska jag ta och sussa, klockan är ju massor *hihi*
Så natti natti på er alla. Och va snälla nu så tomten kommer med massa julklappar. För ni tror väl på tomten?!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela