♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Kim ♥

Publicerad 2009-12-18 22:59:22 i Allmänt

I dag blir våran underbara dotter 1 år!!!! GRATTIS TJEJEN VI ÄLSKAR DIG♥♥♥♥
Ojojoj jag har haft så mycket att göra i dag. Men allt är verkligen värt det :)
Framåt 15 tiden börja det dyka upp folk för att gratta Kim. Och dom sista åkte precis hemåt :) Jisssses va mycket saker hon fått! Och det är bara början!? I morgon kommer lite fler kompisar....Lite av sakerna hon fick: En spis, tygklossar i massor, "burk"klossar, puzzel, pulka, hund m bur och massa tillbehör, newborn docka, fotölj, mera dockor, gossedjur, kläder i massor väldigt passande och väldigt fina!!! och en jätte fin sagobok, tror det va 1 saga för varje dag hela året. Men i dag hann vi tyvärr inte läsa någon. Hon tvärsomna när vi la henne :) Inte konstigt kanske, jobbigt att fylla år :) Jag har säkert glömt något av allt....
Kim fick även en egen tårt bit att kladda med, men det va äckligt. Tårta är INGEN höjdare, usch. Tycker hon iaf :) Tror det va grädden hon inte gilla... Hon var med mig i morse och gjorde tårtorna, jäklar så kladdigt det va. Både högt och lågt *hihi* Men men fyller man 1 år så va f*n! Nu på kvällen beställde vi pizza :) Mumma. Nu ska jag ta en dusch, spela lite poker och se sova! Här kommer lite bilder jag snodde av en kompis.....


Det va lite av allt, ha nu en härlig helg!!!

Kommentarer

Postat av: Elin- Theas mamma

Publicerad 2009-12-18 23:45:57

Ser ut som Kim hade en perfekt första födelsedag! :)

Grattis till henne..

Postat av: Linda

Publicerad 2009-12-19 09:57:51

Sötis Kim <3

Kram kram

Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Publicerad 2009-12-19 21:26:10

Grattis till Kim!! :)

Postat av: Marie

Publicerad 2009-12-19 22:59:48

Hej, vilken fin blogg du har, va söt Kim är! =) kram Marie

Postat av: Marie

Publicerad 2009-12-19 23:05:26

Ja, de är söta...=) Den svarta katten är vanlig bondkatt och den andra är blandras, bondkatt och norsk skogskatt...de är olika som natt och dag i sina personligheter men är bästisar...=) Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela