♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Marry....

Publicerad 2009-12-24 22:23:43 i Allmänt

GOD JUL PÅ ER ALLA! OCH HA NU EN UNDERBAR FORTSATT HÄRLIG HELG!


Nu snart åker vi mot Skellefteå. Håller på och packar....*pust*
I dag har tomten varit här och hälsat på oss. Kim fick öppna dörren. Lite läskig va tomten allt... Men när tomten börja dela ut paket så va det kul igen. Kim hämta paketena hos tomten sen sprang hon till mig med dom :)
Himmel och pankaka vad paket jag fick! Jag måste ha varit jätte snäll :) Me like! Och Kim då?! Vart ska vi få plats???!!! Ojojojojoj va paket lilla damen fick :) Hon va med i början och öppna paket men det va inge kul... Så mamma och faster hjälpte henne :) Kommer väl bilder på allt någon annan dag. Men NU måste jag fortsätta packa igen! om några timmar sitter vi i bilen i ca 100mil....
Kram på er alla och ha nu en fortsatt härlig helg!
Älskar er min familj och alla mina vänner! Ni är det bästa :)

Kommentarer

Postat av: Tomten

Publicerad 2009-12-24 23:06:02

Tack själv. Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela