♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Ny medlem??!!

Publicerad 2009-12-20 22:15:41 i Allmänt

Har varit i väg och kollat på en kisse :) En vanlig "bonne". Men va fan, så söt och go OCH kaxig!!! Skulle passa perfekt här hemma hos oss. Precis som Alice gjorde... Saknaar henne grymt mycke. I dag har Kim fått åka pulka igen, själv i en liten backe. Hon tyckte det va lite kul iaf, log. Men skratta inte... Men kan ju bero på att hon va super super trött. Väl hemma igen så fika vi lite tårta och kaffe. Kim tyckte det va lika äckligt i dag med tårta! Nu ska jag kolla på tv, 5an Coyote Ugly! Så bra :) Här kommer lite bilder från helgen
Kim sköter fjärren till tvn
Kim åker pulka


Mys i soffan med pappa
Mera mys

Kim med alla paket...nästan alla iaf...
En trött tjej i pulkan

XOXOXOXOX

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-12-21 10:27:08

Är det Mary-Ann´s katter du har varit och tittat på??

Kram

Postat av: Karin - Mamma till Emil och Liam

Publicerad 2009-12-21 15:33:40

Har ni inte kvar Alice? Varför då?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela