♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Jag må jag leva, jag må jag leva....

Publicerad 2009-07-26 09:57:45 i Allmänt

Jupp i dag fyller jag år! Vet inte va min räknare i höger hörn visa, men i dag är min dag :)
I morse kom mormor och morfar in och sjöng för mig och jag fick frukost på sängen *ler*. Jag fick ett brev med 300:- i. Även fast jag redan fått födelsedags presenter av dom. Det fick jag när dom va hemma hos oss.
Just nu sitter jag och väntar på att tjejerna ska ringa, vi ska på loppis. Hade det varit fint väder hade vi kunna gått ända dit, men det regnar... Och det är ganska långt. Kim och Putte ligger och sover. Så det blir nog bara jag som pyser i väg en stund :) I kväll är vi bjuda till C&familj på grillat! Mumms. Jag trivs så bra här uppe, Puttes släkt är helt fantastiska. Jag älskar dom.
Jag har besluts ånges över om jag ska stanna här eller följa med hem... Putte vill att jag följer med hem och sen åker upp igen. Han vill inte vara i från Kim så länge, om jag nu skulle stanna så blir vi i från Putte i ca 3-5 veckor. Vilket är väldigt väldigt länge. Så ja, vi följer nog med hem. Kolla lite flyg priser upp hit i går. Och det skulle kosta mig och Kim ca 1300:- tur och retur. Det är iaf billigare än tåg. Och kanske smidigare?!
Nä nu ska jag ta och kolla till min lilla dotter och sambo. Sen ta en kopp kaffe med mormor och morfar... *ler*
Kram kram alla mina vänner och ta vara på solen ni som har en....

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-07-27 09:22:34

hej hoppas att dufick en bra födelsedag igår och att du fick finna paket kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela