♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Regn och otroligt tråkigt

Publicerad 2009-07-07 21:07:53 i Allmänt

Jaha nu sitter jag här igen. Baltazar låg alldeles nyss ute på altan och gotta sig i SOLEN som råka titta fram. Rätt som det ä så börjar det spöregna!!! Och det regnar fortfarande, jäkla regnade. Men man kan se solen i trädtopparna än... Usch vad jag har haft tråkigt i dag, riktigt riktigt tråkigt. Jag tycker inte om när Putte är i väg på jobb och inte kommer hem om kvällarna. Men nu på eftermiddan cykla vi ner till en kopis som bor alldeles intill älven. Så Baltazar fick bada, han va såå nöjd så :) Nu har jag nattat Kim och nu ska jag nog ta mig en kvälls macka eller va man nu säger. Jag ska börja att käka GI, eller ja jag håller på *fniss*. Men det är ganska lätt och väldigt gott. Speciellt när man har en kompis som går på GI och ger mig bra recept och lätt att göra är det med :)
Nu har det slutat regna igen och himmlen är nästan blå igen. Fast det hinner väl försvinna. Undrar va det ska bli för väder i morgon. Men till helgen ska det bli bättre igen.
Ha det nu så bra, så hörs vi snart igen.
Kram kram
P.s kolla in detta, jäklar så sur jag va! Ringde och klaga men dom kunde inte göra något åt det!

  1. Namnet är : Kim Vendela Satngebrant
  2. SON?! Hon är ju en tjej
  3. Döpt i Degerfors kyrka
Inte mycket som va rätt, men det är ju iaf vi på kortet

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2009-07-07 21:19:34

Vilken fin bild på er :) ÄR allt bra?

Postat av: Karin

Publicerad 2009-07-07 21:52:32

Vi mår bra, fast jag känner på mig att en förkylning håller på att bryta ut på mig igen. Det var inte länge sen vi var sjuka nu ju :/ Hur va husvagnssemestern? Kram!

Postat av: Mormor;)

Publicerad 2009-07-07 22:16:02

Det är klart ni får följa med på äventyr, hihi...

Jaja, det är ju tur att det är ni på bilden iaf, allt annat har dom ju tydligen fått fel! Hur dom nu kan göra så???

Vet du, Anneli o jag har tränat hund i spöregnet...i 2 timmar, gissa om Ace är trött, haha...det behövdes!



Kramelikram! Puss på gumminäsan!

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-07-08 14:15:38

hur kan dom göra så stort fel usch så arg jag skulle bli

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela