♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Rolandz!

Publicerad 2009-07-13 21:46:15 i Allmänt


Klicka på bilden för att komma till hemsidan!
Vill ha denna skiva! Haha jag tycker den är jätte bra :)
Så ännu en grejj jag vill ha, det finns mycket mycket mer jag vill ha!
Men jag gillar Robert Gustavsson j*vligt mycket, tycker han är riktigt stört skön.
Och så bra.
I dag har jag varit ner till min syster, prata lite om allt och inget. Jag tycker det är kul att höra hur man var som liten :) Önskar bara att det fanns lite bilder oxå. Det hade varit riktigt kul att kolla på och få höra historier runt.
I morse åkte Putte i väg och jobba igen, kommer väl hem på torsdag. Vi har pratat om att vi ska i väg med husvagnen till Öland på torsdag :) Isåfall så drar vi direkt när Putte kommer hem. Stackarn... Men då blir det för mig att packa så allt är klart tills dess. + att jag måste städa vagnen först. Prata med grannens tjej i helgen och hon hade en toa till vagnen som vi skulle få köpa för 100:- och så hade hon massa barn saker hon skulle ta med. Och det skulle jag få om det va något jag ville ha. Och det tror jag säkert att det finns :) Vi är på jakt efter ett förtält till vagnen oxå! Så har du något så hör av dig :)
Nu ska jag kolla på Beck- Enslingen. Ha det nu så bra så hörs vi snart igen! Kram kram

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-13 22:11:44

Hoppas du får skivan, den är riktigt bra!

Ha det gott

Postat av: Mormor;)

Publicerad 2009-07-14 13:39:17

Tack själv gumman!

Det är lite roligt som du säger, men dåligt med minnen!

Jaja, kanske lika bra det! Vi har ju varann iaf & det duger bra det 'ler'



Krama mormors gull & dig själv!

Postat av: sandraochsofia

Publicerad 2009-07-14 19:31:29

haha såg det där på allsång på skansen :)

Postat av: elin

Publicerad 2009-07-14 20:54:33

ja de är säkert för dregglet, försöker få henne att vara utan nappen så mkt som möjligt nu så inte ligger massa dräggel emellan! så får vi se om de blir bättre! =)



Söt Kim är!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela