♥Min lilla familj♥

Består av Mig, min sambo Putte, våran dotter Kim, våran hund Baltazar och katten HelloKitty "kitty".

Såå söt

Publicerad 2009-07-14 21:46:04 i Allmänt

Ja jag har sett den mest snyggaste och sötaste kille! Han var med i Allsång på Skansen.

Alexander Rybak

Visst är han söt, drog i väg ett mess till LillAnna. Sa att den kan hon väl lägga in en stöt på :) För vem kan motstå henne, hon är såå fin.
Fick en bild från henne i går i mobilen. Hon va på väg till Sthlm till en kompis. Hon hade visst tråkigt. Tror inte jag vågar lägga ut den bilden på henne, då blir hon nog arg på mig *fniss* Men jag har ju såå många andra "vackra" bilder på henne. När hon posar med en vattenskids lina. Haha ja den är bra, fast den vågar jag verkligen inte lägga ut! När jag tänker efter så har jag nog ingen normal bild på henne.... Får fixa det. Nu haar jag som sagt kollat på Allsång på Skansen :) Tycker det är kul att titta på. Ännu roligare och mysigare om Putte vore hemma. Men han kommer väl hem på torsdag. Får se om han orkar åka i väg när han kommer hem. Vi har ju tänkt att ta med husvagnen till Öland eller det kanske blir Hagöns Camping ist... Får se :) Skulle i vilket fall som hellst vara skönt att komma bort här i från en stund. Träligt bara att LillAnna åkte till Sthlm. Tycker det är kul att ha med dom när vi hittar på saker. Får väl se om Robban vill med iaf. Nu ska jag hämta upp det sista från tvättmaskinen. Hoppas det kan hänga ute i natt, det blir väl inge regn va??!! Hoppas verkligen inte det. Kram kram

Kommentarer

Postat av: elin

Publicerad 2009-07-14 22:39:33

Jaa Adams mamma Annette pratade om dig första gången då de var babysim :)

Men jag tror inte att Adam kände igen dig men han visste vem du var iallafall! :) Hur gammal är Kim nu? Kram

Postat av: Helena

Publicerad 2009-07-16 10:30:09

Du jag håller fullständeigt med dej om alexander ryback! vi kanske kan dela på honom :P vi som har sambos som jobbar borta jämt :P hehe. det är synd om oss!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Anna

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela